8 Mart 2010 Pazartesi

Konya Deplasmanı ( CANLI )

23:36 Otobüs çok eğlenceli. Herkes makarasında. Fakat herkes çok yoruldu. Yavaştan uykuya dalıyorlar. Bundan sonra pek güncelleme olacağını sanmıyoruz.

3 Puan !! Tribün sevinçten delirmek üzere. Çok güzel bir 3 puan oldu bu. Herkes çok mutlu. O kadar yola gidildiğine değmiştir eminim. Muratcan arkadaşımıza tekrar tekrar çok teşekkürler bize böyle bir canlı deplasman yaşattığı için.

19:04 Şu dakikadan itibaren gelişmeleri yazmıyoruz. Maç saatinden 1 saat sonra falan başlayacaktır gelişmeler.
17:56 Konya girişine geldi otobüsler. Otobüste bom bom bom sesleri ile bom oyunu oynanıyor. Oda ne rekor oyuncu sayısı : 21 kişi.

17:42 1 Saatlik bir yol kaldı. Yol yaklaştıkça bitmek bilmiyor. Ayrıca otobüsümüzdeki Kıvanç adlı arkadaşımızın Yeliz adlı kız arkadaşıyla bugün 19. aylarıymış. Onların 19. Aylarını kutluyoruz, hiç ayrılmamaları dileğiyle..
17.22 Taraftar iyice sabırsızlanıyor. Çok güzel bir tribün bizi bekliyor !

KafSinKaf.Org adresine yanımızda olduğu için teşekkür ederiz. Bu güzel günde, bu canlı deplasmanımızda bizi destekledikleri ve sitelerinde yer verdikleri için teşekkürler.

17.10
Ankara'dan yola çıkan arkadaşlarımız bozkırları izleye izleye yollarına devam ediyorlar.
16.15 Ankara'dan yekten yola çıkan arkadaşlarımız şu an ODTÜ köprüsü müdür kavşağı mıdır nedir ordan yola çıkmışlar.Telefonda artık tam anlayamadım. Karşıyaka sevdalılarına selamlarını iletmemizi istediler

Aslan gibi gidip, aslan gibi dönecekler için. Yokluğumuzu hissetmesinler diye.. YAŞA VAROL !

15.59 Afyon'u gectık. Yol cok sıradan. Mac ıcın sabırsızlanıyoruz. Konya'ya 100 km kaldı. Besteler Fora !
15.57 Bıraz dınlendıkten sonra yıne beraberız. Otobus bıraz daha heyecanlı su an Afyon'u gectık. Yaptıgınız yorumlar bızı sevındırıyor. Yorumlar ıcın tesekkurler.
14.16 Herkes sakin. Yolu ızlıyoruz.
13.22 Her sey gayet yolunda. Besteden cok bırbırıyle konusuyor herkes. Yollar yemyesıl.
13.05 Usak'a 42 kılometre kaldı. Otobuste makara sevıyesı : TAVAN
12.58 Her yerde Karsıyaka ıle ılgılı yazılar var. Sarıgul ıle yarısıyoruz :) Polısler cok fazla sayıda.
12.39 Otobuste konulu bır dergı bulundu. Bırı okuyor herkes dınlıyor. Herkes cok mutlu. 5 kılometrede bır polıs var. Neyse dergıye devam :)
12.27 Otobus duzeldı. Herkes buyuk bır sevınc var. Kaptan Ahmet abı olaya el attı :)
12.14 Otobus bozuldu ! Dagda kaldık.
12.04 Cok sis var yolda.
11.42 Kula'ya 100 km var. Goz gozu gormuyor yollar cok bozuk.
11.11 Turgutlu'dan gecıyoruz. Tum otoyollar kapatıldı polıs tarafından :)
11.03 Manısa'da otobusu polıs durdurdu . Karsıyakalı olmak ayrıcalıktır bestesını soyledık. 5 dakıka sonra polıs bıraktı.
10.23 Hep soldan gıdelım. Vırajlara gırelım , ucalım , olelim bestesiyle tum otobus ınlıyor.
10.09 Otobuste makara doruk noktasında. Bazıları baska takımın corabını gıymıs arkadasında kaldıgı ıcın. Corabı cıkarttırıyoruz. Yapabılecegı baska bırsey olmadıgı ıcın masum ılan edıldı.
10.00 Bır otobus daha geldı ayaktakıler oraya gectı. 5 otobus dolu olarak gıdıyoruz.
10.00 Otobuslerle yola cıktık. Otobuslerde ayakta duranlar var. Yanımızda olan muratcan kardesımızı cok sevıyoruz, tesekkur edıyoruz.
09.25 4 otobus carsıya geldı. Hala ısım yazdıranlar var. Telefondan haber gırdıgım ıcın Turkce karakter yazamıyorum.
08.03 Otobusler geliyor yavas yavas. Carsı cok kalabalık. Makaralar sımdıden basladı :)
07.33 Tayfa hafiften kahvaltı yapıyor. Herkes bu deplasmandan 3 puanı bekliyor..

19 yorum / sen de yaz !:

optik fenik 8 Mart 2010 11:45

kazasız belasız galibiyetle dönersiniz ALLAH ın izniyle

Adsız 8 Mart 2010 12:55

1 minibus şimdi çıktık yola. yolda otobüslere yetişiriz.. fazla geliyoruz Allah utandırmasın. Saldır Karşıyaka'm

Faruq 8 Mart 2010 13:24

Çok güzel olmuş bu canlı yayın işi kendimi otobüste gibi hissdiyorum :D

Oguz 8 Mart 2010 13:43

İyi yolculuklar cümleten.

Sağ salim varıp 3 puanla sağ salim dönersiniz inşallah.

Necromancer 8 Mart 2010 14:26

galibiyetle dönün inşallah. kazasız belasız yolculuklar dilerim.

hasanerdem 8 Mart 2010 14:47

Hayırlı yolculuklar. İnşallah 3 puan Karşıyakamızın olacak bu akşam.

Adsız 8 Mart 2010 15:21

Hala mı gol yok??

grksk 8 Mart 2010 15:36

ahaha :) muhteşem yazılar koptum.
kazasız belasız gidip gelin...

Adsız 8 Mart 2010 16:01

sırayla kaf kaf

Adsız 8 Mart 2010 16:03

kaf kaf kaf sin sin sin kaf sin kaf sin kaf

Adsız 8 Mart 2010 16:09

istanbul'dan kazasız belasız yolculuklar diliyorum...

Adsız 8 Mart 2010 16:21

konyaya girmeden bira stoklaması yapmayı unutmayın orada içki satışı yapan biyer bulmanız imkansız..-Delitay

UYGAR 8 Mart 2010 16:31

HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ YOLCULUKLAR ARKADAŞLAR....
İNŞAALLAH 3 PUAN BİZİM BU GECE...
KALBİMİZ SİZİNLE....

Adsız 8 Mart 2010 16:46

Selçuk Universite kampüsüne geçince girişte Polisler karşılar sizi. Maça 1 saat yada yarım saat kala stada getirirler. Konyada İçki satılmaz diyen arkadaş hayatında hiç konya'ya gelmişmidir sormak lazım :)

sarı barış 8 Mart 2010 16:47

arkadaşlar konya da bekliyorum sizi..ortalık sakin şu an..gelin artık başlayalım...inlesin ortalık kaf kaf diye...kazasız belasız...

armandolionel 8 Mart 2010 17:34

herkese hayırlı yolculuklar...
öyle vurulduk ki sana!!!! bunu duyalım bu akşam tv den...
gırtlaklara kuvvet,biralar fondip,açılsın gırtlaklarrrr

Adsız 8 Mart 2010 17:37

KARŞIYAKALI MERİÇ DEDİ Kİ :

DEMEDİ DEMEYİN BEYLER BU TARAFTAR TRİBÜNDE FUTBOLCULAR SAHADA PARÇALAYACAK KONYAYI =D

sarı barış 8 Mart 2010 17:40

nerdesiniz ne kadar yolunuz kaldı

sarı barış 8 Mart 2010 18:14

gelmediniz mi daha...caddede sizi beklioruz..