16 Mayıs 2010 Pazar

Ve Şu Anda İstanbul'da ...

Geldik bakalım İstanbul'a. Ayağımızı bastık. Yola çıkacak herkes gibi benim içimde de bitmek bilmeyen bir umut var. Uçakla geldim. Hem de KARŞIYAKA uçağı ile. Basamakları çıkarken uçağın adının Karşıyaka olduğunu görünce hadi dedim dakika 1 gol 1. Hala mı gol yok diye soranlara inat. Attık golü işte.

İstanbul'a ulaşmıştık. Camdan çevreye bakarken büyük bir boşluğun ortasındaki Olimpiyat Stadı dikkatimi çekti. Bir bakayım dedim Atatürk Havaalanına gidene kadar ne kadar yol var. Uçakla bile yol gerçekten baya uzun göründü. İstanbul'da yaşamamama rağmen sürekli gidip geldiğim için ana hatlarını iyi bilirim. Yalnız Küçükçekmece Gölü'nün kuzeye doğru bu derece uzadığını bilmiyordum. Baya yol varmış. Neyse kuşbakışı baktık. Pazartesi de yollarda göreceğiz. Yeri gerçekten stratejikmiş.

Bundan sonra play off boyunca her gün İstanbul'dan izlenimlerimi blogda aktarmaya çalışacağım.

Karşıyaka uçağıyla geldim. Artık dönüşte adı Karşıyaka mı olur uçağın ne olur bilemem ama Süper Lig biletini almış bir Karşıyakalı olarak kutsal topraklara döneceğime karşın inancım sonsuz.

7 yorum / sen de yaz !:

Anıl Kıral 16 Mayıs 2010 00:53

Pazartesi sabahı geliyoruz bizde bakalım..
İstanbul'dan bol bol haber vermen dileğiyle.

WarBlood 16 Mayıs 2010 12:14

Mevcut 4 takımın içinde süper lige en çok renk katacak takım olarak Karşıyaka'yı görüyorum,Umarım mutlu sona ulaşırsınız,başarılar...

Zinedine Zidane 16 Mayıs 2010 13:38

gazamız mübarek ola..

egemenaydin 17 Mayıs 2010 00:08

Ben İstanbul'da yaşıyorum. Altay maçında stadta olamayacağım ama Konya maçı biletimi aldım. Orada tek yürek olacağız Karşıyaka için.

Adsız 17 Mayıs 2010 09:01

eN AZINDAN GELEMEYENLER İÇİN BİRAAZ FOTO YÜKLERSEN ÇOK DAHA GUZEL OLUCAK HATTA VIDEO DA KIYAK OLUR. PLAY OFFUN BU ŞEKLIYLE BIZDE ADANA DA 2 DE 2 YAPARIZ SON MAÇ TAM FİNAL OLUR;) 3 TE 3 İLE ŞAMPİYON OLUP GELIRIZ... şİMDİDEN BOL ŞANSLAR GÜZEL HABERLERİNİZİ BELİYORUZ.....
eNGİN öZ

denizkent 17 Mayıs 2010 10:01

Her gün çekebildiğim kadar foto çekip yükleyeceğim. İStanbul'da sert bir rüzgar var. Olimpiyatın rüzgarı da malum. Akşama çok saçma sapan bir ma. olacak gibi. Vur kaleye rüzgarla mermi gibi gitsin. Çocukluğumuzun taktiği :)

BladeRunner 17 Mayıs 2010 14:43

Memleketimin takimi KafKaf'a basarilar, superlig'e cikin da seyirci gorsunler biraz :) Bursa'dan sonra Superlig sampiyonlugunu yasama potansiyeli olan tek takim: KafKaf nokta :)