1 Ocak 2011 Cumartesi

Bir Bakışta İlk Yarı

15 senedir süperlige çıkamayan bir takım için kötü bir ilkyarı geçirdik bu sezon. İlk yarıya şöyle bir göz attığımızda yapılan büyük hatalar, yanlış hamleler, önlem alınmayan işler, gereksiz harcamalarla doluydu. Hiç mi iyi yanı olmadı ilk sezonun bana kalırsa tek iyi yanı Türkiye Kupasında bu kadar ilerlememiz oldu. Kayserispor'u yendik moral bulduk, daha sonra ligde güçsüz takımlara yine yenildik. Bir gayret dedik gruplara kaldık ertesi hafta evimizdeki kolay maçta yenildik..

Şimdide ilk yarıya biraz iyimser bakmak istiyorum. İkinci yarı birçok şey değişebilir. İki sezon önceki Diyarbakır'a bakalım bir. İlk yarı berbat oynadılar. Başkanları yoktu, sahipsiz kaldılar. Küme düşeceklerinden korkmaya başladılar. Sürekli puanlar kaybettiler. Herkes küme düşecekler gözüyle bakarken onlar ilk ikiden Süperlige çıkmayı başardılar..

Aynı sezon Boluspor. İlk yarı o kadar kötü oynadılar ki hiç forvetimiz yokken 3 gol attık onlara. Fakat ikinci yarı öyle bir tempo tutturdular ki kimse tutamadı onları. Önleri açıldı eğer biraz daha zorlasalardı ilk ikiden Süperlige çıkacaklardı..

Ve biz.. Takım olarak kötü durumdayız. Son günlerde çıkan yasaklı madde haberleri ile kulüp iyice dalgalanmaya başladı. Teknik Direktör sıkıntımız oldu başımıza Turgut Uçar getirildi. Kaçıncı teknik direktör oldu biz sayamadık. Teknik direktörlere verilen paralar ile çok güzel oyuncular alınabilirdi. Yanlış politika ile yine yanlış oynadık..

Kaleci sıkıntımız büyük. Bu sorunu artık halletmemiz lazım. Kulübedede sahadada kaleci yok bana göre. On gol yediysek yedisi kaleci hataları yüzünden oldu. Bu sorunu biran önce halletmeliyiz. İkinci yarı küme düşecek takımlar var güçleriyle sahaya çıktıklarında kalecinin işi dahada zorlaşacak. Kolay maçlarda bu kadar kolay gol yiyen kaleci orada hiçbirşey yapamayacaktır malesef..

Baki Mercimek ne kadar eleştiri alsada son oynadığı maçta güzel bir performans çıkardı aslında. Fakat bu performans yapabileceğinin en iyisiydi diye düşünüyorum. Ne kadar tepki alırsa alsın son günlerde yasaklı madde ile gündeme gelen isim Tolga yerine ikinci yarı denenebilir belki.. Defans hattına güzel bir nokta atışı transfer tadından yenmez.. Kıvanç Karakaş'ın bu takımda forma bulmasını istemiyorum ben. Bu istememe sebebimi kendime saklıyorum. Fakat Kıvanç ile bu iş olmayacak.

Kesinlikle ve kesinlikle en önemli mevki transferi forvet. İlk yarıda her zaman bir maçlık performanslarıyla öne çıkan forveletlerle oynadık. Roni'yi aldık gayet güzelde bir oyuncu fakat çok az zaman verdik. Osman son günlere doğru açıldı fakat bu performansı sürekli devam eder mi bilmiyorum. Eğer kendini geliştirirse çok güzel bir forvet çıkacaktır ortaya. Kafa vuruşları ve bitiriciliği çok güzel. Yeni teknik direktörün kendisine şans vermesi lazım..

Pek bir analiz niteliğinde yazı olmasada içimden geçenleri yazmak istedim. Sizde yorumlarınızla ilk yarı hakkında düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. Nasıl bir yarıyı geride bıraktık bilmiyorum ama ikinci yarı umarım toparlanırız.. Yoksa çok kötü günler bizi bekliyor.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN