22 Aralık 2010 Çarşamba

Rumlardan Hain Saldırı

Dün akşam Bursa maçındayken çok kötü bir haber aldık. Rum takımı olan Apoel taraftarları orada oynanan maç sonunda soyunma odamızı basmışlar. Olayın bu yanı üzücü ama olayların tamamiyle organize olmasını bilmek çok daha üzdü bizi. Onlar buraya geldiklerinde en ufak bir küfür bile edilmeyerek karşılandılar, bunun karşılığını son derece şerefsiz ve hain bir saldırı ile aldık..

Olayların organize olduğuna dair büyük kanıtlar var zaten. Mesela o salonda sadece 5 polisin bulunması.. Böyle bir maça sadece 5 polis güvenlik sağlayacak adamdan şüphe ederim ben. Olaylar hakkında derinlemesine bir bilgim yok fakat bildiğim kadarıyla maç sonu sahaya iniyorlar oradan soyunma odamızın kapısını kırıp içeri gaz bombası falan atıyorlar. Allahtan hiç yaralanma ve ölü haberi gelmedi oradan. Biz Apoel takımını medeni bir şekilde karşıladık, havaalanına kadar bıraktık.. Bununla hala gurur duyuyoruz çünkü biz Karşıyakalıyız. Tabi bir daha bir yerde karşılaşacak olursak bu yapılan saldırının karşılıksız kalmayacağınıda unutmamak lazım..
Olayların Kanal D'de yayınlanması..
O ANLAR başlığının yanındaki 35½ ibaresi çok hoş olmuş.
Böyle bir olayda ilgimizi çeken asıl olay bir devletin takımına nasıl sahip çıkamadığı oldu.. Böyle birşey başka bir ülkede gerçekleşse, onuda geçtim milyon dolarlık İstanbul takımlarından birisinde olsa heralde büyük olaylar kopardı, siyasi boyutta çok büyük haberler çıkardı. Gündeme bomba gibi düşerdi. Ama iş bize, Karşıyakaya gelince hiçbir siyasi açıklama yapılmadı bile. Zaten siyasi görüşlerimizden dolayı, Karşıyakalı duruşumuzdan dolayı desteklenmediğimizin farkındayız fakat bu konu ülke meselesidir, bize yapıldığı kadar Türk halkınada yapılmış sayılmıştır.. Keşke böyle kötü bir olaydan sonra herkesin desteğini arkamızda hissedebilseydik..

Ama güzel olan şuydu.. Tüm düşman, dost kulüpler yanımızdaydı. Yine taraftardan başka kimse taraftarı savunmadı diyebiliriz. Evet televizyonlarda, haberlerde siyasi olarak çok kişi çıkacak ve konuşacak - ben bu yazıyı yazarken daha akşam haberlerine geçilmedi - fakat o ilk anda sen yumruğunu masaya vuramıyorsan o haberlerde konuşmanında bir anlamı yok bence. Her zaman yakındığımız lobisizlik, sahip çıkmamazlık sorunu bu sefer canımızdan vuruyordu bizi.. Allah korudu orada onları.

Aslan basketbolcularımız bu sabah 14:00'da İzmir'e ulaştılar. Havaalanında binden fazla taraftar karşıladı onları. Hepsinin moralleri yerindeydi. Bu tür olayların cezasız kalmaması gerektiğini düşünüyoruz ve sözü Avrupa Basketboluna bırakıyoruz.. Bakalım ne karar çıkacak neler olacak. Ayrıca bu hafta oynayacağımız Beşiktaş maçı biraz ertelense pek fena olmaz sonuçta bu basketbolcular dün akşam yoğun bir saldırıya uğradılar.. Ben Beşiktaş maçının ertelenmesi taraftarıyım bakalım ilerleyen günlerde ne gelişmeler olacak..

2 yorum / sen de yaz !:

kafsinkaf 22 Aralık 2010 20:29  

aynı konuyu bende blogda paylaştım bekliyoruz bakalım neler olacak

AVRAM USTA 22 Aralık 2010 20:37  

Anıl kardeşim keşke acele etmeseydin.Bu akşamki ana haber bülteninde ilk üç sırada yer aldı olaylar.Siyasilerden de bir dünya açıklama yapıldı.Yani iktidar yapması gerekeni yani görevini yapmış görünüyor.Eksik bulabiliriz ama sonuçta olayın sadece ve tesadüfen ölümlü yada ciddi yaralanmalı ( çok şükür ) sonuçlanmamış olması belki bir üst kademeden ses çıkarılmamasına sebep olmuş olabilir.Diplomatik bir durum diye yorumlayabiliriz bunu.Ama asıl eksik olan neydi biliyor musun ; o kadar m.vekiline sahip olduğu bir bölge olmamıza rağmen CHP den tek kelam açıklama gelmemesi.Hükümet ile temasa geçme çabasında bulunulmaması.Elbette Belediye Başkanı seviyesinde mutlaka girişim oldu ama genel merkez o sırada ne yapıyordu acep?Ya o m.vekilleri...Allah korudu çocukları.

ÜST TARAFA DÖN