20 Aralık 2010 Pazartesi

Geçmiş Olsun Furkan


Fenerbahçe'yi 101 - 98 yendiğimiz maçta, çok talihsiz bir biçimde sakatlanan genç oyuncumuz , gözbebeğimiz , Karşıyakalılık duruşundan nasibini almış kalbi temiz kardeşimize acil şifalar diliyorum.

Bu söz çok klasik ama söylemeden geçemeyeceğim. Keşke maçı kaybetseydik de o acıyla kıvranmasaydın güzel kardeşim. Her şey gönlünce olsun.

2 yorum / sen de yaz !:

kafsinkaf 20 Aralık 2010 16:50  

furkan hakkında gelişmeler oldukça bildirirseniz mutlu oluruz onun durumunu bizlerde merak ediyoruz :) ayrıca mail yoluyla ulaşmaya çalıştım onada bi ara göz atarsınız

Anıl 20 Aralık 2010 18:58  

Tüm gelişmeleri twitter üzerinden takip edebilirsiniz an ve an bilgi geldikçe ekliyoruz zaten.

Furkan çok önemli bir isim. Herşeyden önce büyük bir Karşıyakalı. Bu isimle şampiyonluk yaşayalım yeter bana.. Çok büyük insan kalbi çok temiz. Fener maçını keşke uzatmalara gitmeden kaybetseydikte Furkan'a birşey olmasaydı..

Mailinede cevap attım..

ÜST TARAFA DÖN