23 Temmuz 2011 Cumartesi

O Gece Bu Sene

Bu slogan bizim çok kullandığımız bir slogan, bir çok tribün bizden görüp bu sloganı kullandı hatta.. Bn bu sloganı en son Ankarada Kasımpaşa ile oynanan play-off maçından sonra bir daha kullanmadım hiç. Ben Denizli faciasını görmedim fakat Ankara'da benim için büyük bir facia oldu. Çok inanmıştım o sene çıkacağımıza fakat nasip olmadı. Geçen sezon kurulan kadroya hiç güvenim yoktu. Ondan önceki sezon kadroyu güzel buluyordum ama, yaşadığımız yıkımdan dolayı olacak kimse çıkacağımıza inanmıyordu. İstanbul'u 10 bin kişi Karşıyakalı doldurduk fakat hepimizde bir inanç eksikliği vardı..

Bu sene böyle olmayacak. Camia kendini süperlige o kadar hazırladı ki. Hazırlanmanın yanı sıra ben çok uzun süredir bu kadar heyecanlı ve inanan bir Karşıyaka camiası görmemiştim. Yapılan transferler yönetimin bu şampiyonluğu ne kadar istediğini, taraftarın yaptığı çalışmalar, fikirler taraftarın ne kadar inandığının bir göstergesi bence. Tabi bir de 100. yılımız olduğu için bu şampiyonluğa inanmak istiyoruz..
Umut Baysal
Yapılan transferler doğrultusunda ikinci maçtan itibaren Şampiyon Karşıyakam ne istersen iste benden tezahüratları, ikinci maçtan itibaren şampiyon şampiyon diye bağırmaya hazırlanalım şimdiden. Gelen oyuncular hiç boş oyuncular değil. En son aldığımız adam Milan'dan tutun, Süperligden aldığımız ve alacağımız isimlere kadar hepsi farklı bir kalite oyuncuların. Bu sefer futbolu zevkle izleyebileceğimiz, kanser olmayacağımız bir sene bizi bekliyor..

Peki bu kısımda taraftar, semt sakinleri neler yapmalı ? 100. yılımız ve bir 100 yılı daha şu an hayatta olanlar göremeyecekler sanırım. Bu 100.yılı yaşayan şanslı insanlar olarak bunun değerini bilmeliyiz. Her eve, evi geçtim her sokağa kesinlikle bayraklar asılmalı. Tüm semt yeşil kırmızı olmalı, Karşıyaka aşkıyla kokmalı. Her gece parklarda Karşıyaka pankartı yaparak sabahlayan taraftarlar olmalı. Yurdun dört bir ynaında takımı bırakmayacak, cefa çeken bir taraftar olmalı. Bu saydığım şeyler zaten 99 senedir bizim gördüğümüz, bildiğimiz şeyler ama bu sene ayrı, bu sene bu saydığım şeylerde ayrı olmalı..

Santralya beraber..
Şampiyon Karşıyakam ne istersen iste benden..

1 yorum / sen de yaz !:

Mert Karşıyaka 23 Temmuz 2011 00:21  

Okudukça heycanlanıyorum bu sene bizim senemiz olcak!!

ÜST TARAFA DÖN