30 Nisan 2010 Cuma

Paranoyak Olduk

Şu maçların tarihleri ve stadlar açıklanmadı ya toptan sıyırdık. Her telefon görüşmesi maçlar nerdeymiş muhabbetine illa bağlanıyor. Artık cılkı çıktı ve makaralar tavan yaptı.

Federasyondaki amcamın oğlunun çok yakın bir arkadaşı dedi ki ....
Ya bizim arkadaş duymuş,onun da babasının yakın arkadaşı duymuş.Ya birader kaynak sağlam.Kim len kaynağın diyince de söylemezler :)

Aklımız fikrimiz play off maçlarında olduğu için dün eve dönerken çarşıda yaşlıca bir amcanın telefonda " Bugün federasyon toplanıyormuş. Yerler belli olacakmış." sözünü duyunca adamın peşini bırakmadan yürümeye devam ettim. Gören de hırsız falan sanacak ama işte federasyon toplanıyor ,yerler belli olacakmış sözlerini başka zaman duysam umrumda olmazdı. Amca bir elinde telefon ilerliyor, ben yandan aynı hızda ilerliyorum. Konuş be adam konuş. Sen de mi gizemli gizemli konuşup sonra gerisini getirmiyorsun !!! Ben içimden böyle sitem ederken birden hikayemizin kahramanı amca dile geldi ve "1 Mayıs var ya ondan yer sıkıntısı var. Federasyon toplanıp görüşcek işte bu konuyu " dedi ve kendi kendimi ne kadar kurduğumu fark ettim. Gerçekten paranoyak olmuşuz. Bekle Allah bekle ama tarihti , stattı derken her gün binlerce şey duymaktan bıktım. Belki birilerinin rüyalarına girmiştir ama benim daha o raddeye ulaşmadı.

İşte bu Kanseryaka. Her işimiz ayrı bir stres ayrı bir kanser vakası...

En azından başka federasyonlar toplanıp telefonda konuşan amcanın olayı neyse orası için karar veriyorlar. Darısı bizim başımıza diyorum...

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN