17 Ekim 2011 Pazartesi

Elde Var Üç

Çok ama çok kötü başladık bu sezona.. Basketbolda büyük bir hayal kırıklığı olmuştu benim için ilk hazırlık maçlarını izlediğimde.. Savunmamız berbattı, hücum hattımız iyi de olsa sayı bulamıyorduk. Alper Saruhan'ı bu sezon çok beğendiğimi söylemiştim. En son Aliağa deplasmanında izledim kendisini tekrar ve tekrar söylüyorum bu sezon çok büyük işler yapacak kendisi. Basketbol takımımız Aliağa maçında kendisini toparlamış bir görüntü çiziyordu zaten. Dün oynanan Bandırma maçıyla birlikte takımın kendisini iyice toparladığını anladım. Tabi bu toparlanmayı maçı izlemediğim için tam olarak anlatmam zor fakat güzel istatistikleri var basketbolcuların. Haftaya Beşiktaş maçıyla takımı çok daha iyi değerlendirebiliriz burada. Ne olursa olsun, dün basketbolda kazandık elde var bir..

Voleybol.. Bana göre bu camianın en büyük kanayan yarasıdır voleybol. Taraftarın ayakta tutmaya çalıştığı, taraftarın sahip çıkmaya çalıştığı ve buna rağmen binlerce ilgisiz taraftar yüzünden küme düşen voleybol.. Dün ilk lig maçımıza çıktık ve Işıkspor'u 3-0 gibi bir skorla yendik. Voleybolcuların bu sene bu ligden çıkacaklarına eminim. Tüm taraftarların voleybol maçlarına biraz daha fazla ilgi göstermesi gerektiğini düşünüyorum.. Biz bir spor kulübüysek voleybol şubemiz de basketbol, futbol kadar önem taşıyan bir şube. Özellikle de 100. yılımızda alt ligde yer alıyorsa bu şubeyi el birliği ile, omuz omuza 100. yıl da bu şubeyi bir üst lige çıkarmalıyız.. Dün aldığımız voleybol galibiyetiyle elde var iki..

Ve bu senenin en büyük hayalkırıklığı.. Futbol. Haftalardır tartıştığımız, kahrolduğumuz o futbol.. Büyük umutlarla yola çıktığımız, yemeden içmeden kesip 300 lira kombine parası verdiğimiz o futbol. Adiyiah gibi trilyonluk adamları aldığımız, tek hedef şampiyonluk, ikinciliği bile kabul etmiyoruz nidalarıyla yola çıktığımız, bu ligde sadece bizim gollerimiz konuşulacak dediğimiz futbol. Dün yine 300 kişi yollardaydık, inancımız, aşkımız uğruna 5 haftada sadece 1 puan alan, bizi kahreden o takımı desteklemek için yoldaydık. Ben de o otobüslerde o takım için yola düşmüştüm ve açıkça söylüyorum yine kötü bir futbol bekliyordum. Maça girdiğimiz anda ilk 20 dakika boyunca düşüncelerimde haklıydım ancak takım sahaya biraz alışınca takımdan istediğimiz o oyunu sonunda sahada gördük.. Evet iyi bir oyun gördük demiyorum, takımdan istediğimiz oyunu gördük diyorum.

Bank Asya liginde yıllarımız geçti. Bu ligden kendi adıma tek anladığım futbol anlayışı taktik, teknik gibi unsurların gereksiz olduğu. Bu ligde fizikli olacaksın, bu ligde topu ite kaka o kaleye sokacaksın. Başka bir futbol anlayışı ile bu ligden çıkamayız. İlk 5 hafta boyunca amaçsız kötü taktiklerle oynadık, yanlış oyuncu seçimleriyle başladık. Bu hafta sanki kulübe de farklı bir Reha Kapsal vardı. Sahaya girer girmez kalede Recep'i gördüm ve içim biraz olsun rahatladı. Çok iyi bir kaleci olmasada Necati'den çok daha iyi işler çıkardığını söyleyebilirim. Necati'nin bu maç yiyeceği 2 tane net gol vardı, Recep çok kolay şekilde bu topları tuttu. Forvette ise Adiyiah yerine Şaban vardı. Sadece bu maçın değil, bu Bank Asya haftasının yıldızı Şaban'dır. Böyle muhteşem performans gösteremeye devam ederse Şaban bu taraftarın kalbinde 100. yıldaki yıldız oyuncu olarak anılacak. Attığı her golden sonra ismini göstermek yerine armasını öpen, her golden sonra tribünlere koşan Şaban'a kendi adıma teşekkür ediyorum.. Ve futbolda da Tavşanlıyı 4-0 yenerek aldığımız galibiyetten sonra elde var üç..

İşte bu haftanın çok ama çok kısa bir özetiydi bu yazı. Özellikle Tavşanlı maçıyla ilgili bir bu kadar daha yazı yazabilirim. Fakat haftasonu bir spor kulübü olarak üçte üç yaptığımız için her branşla ilgili eşit yazı yazmak istedim. Tüm şubelere teşekkür ediyoruz, bize bu haftasonu bu mutluluğu yaşattığı için..

Bu aralar sadece haftasonları maç değerlendirmesi yapıyorum, okulumdan dolayı çok yoğunum şu aralar. Blogda tek başıma yazdığım için her konuya yetişemiyorum malesef ama kısa zamanda 2-3 günde bir güncel yazı girmeye çalışacağım. Yaklaşık 2.000 okurumuza da ayrıca teşekkür ediyorum. 

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN