30 Ekim 2011 Pazar

Cesaretliler Ölmez

Bugün maç sonu sevinçten bir kare..
Reha Kapsal gittikten sonra bugün ilk maçımıza çıktık. Karşımızda ligin en iyi top oynayan takımlarından birisi olan Kartalspor vardı. Genelde teknik direktör değişikliği yapan takımlar kazanır diye bir genelleme vardır, biz de kazandık bugün. Reha gittiği için mi kazandık, futbolcular iyi oynadığı için mi kazandık bunu bu maçlık söylemek çok zor ama benim görüşüme göre Reha hoca ve Mustafa hoca çok ayrı top oynattılar bu takıma ve sanki Mustafa hoca'nın taktiği biraz daha bu takım üzerinde etkili oldu gibi. Böyle ofansif bir kadroya sahip olan, topla oynayabilen futbolculara sahip olan bir takımın defansif oynatılmaya çalışılması ilk 8 haftadır büyük bir hataydı. Ne pas yapabiliyorduk, ne oyuncular istediğini yapabiliyordu, üzerine bir de taraftar baskısı eklenince kötü sonuçlar alıyorduk.

Ama bugün Mustafa hoca tam bir Bank Asya futbolu oynattı. 4-4-2 ile çıktık sahaya. Hem de iki zenci oyuncumuz oyundaydı. Agbetu ve Adiyiah kendilerini tam anlamıyla bu maç gösterdi. Adiyiah çok etkili olmasa da Agbetu yine bana göre çok güzel işler çıkarttı. Verdiği paslar, attığı çalımlar, hiç durmadan bastığı toplar.. Bank Asya oyuncusunu olduğunu belli etti iyice. Kale de Recep ilk zamanlarda da dediğim gibi Necati'den 10 gömlek üstün bir kaleci. Bugün ne kadar hissettirmese de bir çok net gol pozisyonunu kurtardı. Necati'nin çıkmaya cesaret edemediği toplara çıkıp topu her zaman önüne aldı. Yediği bir gol oldu maçta ama Önder çok iyi topa vurdu, Recep'in yapabileceği pek bir şey yoktu. Yediğimiz ilk gol demişken.. Defans hattı orta seviye de fakat yetemiyoruz nedense. Çok kolay adam kaçırıyoruz. Bugün en az 5 kere gereksiz adam kaçırmalar yüzünden net gol pozisyonuna girdi Kartalspor. Hiç yapılmayacak hatalar yapıyoruz, defans hattımızın biraz daha düzgün olması lazım.

Şaban gün geçtikçe kendini geliştiriyor. Kafasını gerçekten çok güzel kullanan bir topçu. İlk attığı gol büyük kafa topçusu Hakan Şükür'ün gollerine çok benziyordu. Çok güzel zıpladı, çok güzel gönderdi topu ağlara. Gerçek bir Karşıyakalı gibi her golden sonra armasını öpmesi de yetiyor aslında bize. Taha oyuna sonradan girdi. Ben Taha'yı beğenmeyen bir Karşıyakalı olarak bu sene yaptığı işleri alkışlıyorum gerçekten. Bana göre iyi top oynayamıyor ama sahip olduğu o hırs ile çok iyi şeyler yapıyor. Hücumdan çok defansif yönünü tamamlıyor takımın. Çok güzel yatıp topu çekiyor rakipten. Bugün sahada beğenmediğim isim Erhan Kavak'tı. İyi bir topçu olmasına rağmen kendini gösteremiyor, oynayamıyor bu takımda. Bu isim yerine ilk olarak Erhan Şentürk'ü o da olmazsa, Ferdi'yi görmek isterim. Erhan Şentürk kaliteli futboluyla bu takıma çok şey kazandıracak, eksik olan orta sahamızı tamamlayacak isim. Bir an önce sakatlığının bitip sahalara dönmesini bekliyorum dört gözle..

Bugün çıkıp aslanlar gibi top oynayan futbolcularımıza teşekkür ediyorum.. Cesaretli bir şekilde takımı saldırtan, çok güzel top oynatan, dakika 80'de önde olmamıza rağmen hala oyuna forvet sokup gol arayan, içimizden geçenleri tamamiyle sahaya yansıtabilen hocamız Mustafa hoca'ya çok teşekkür ediyorum. Eğer böyle devam edersek Mustafa hocayla çok iyi yerlere geleceğimize inanıyorum. Gelmesek bile taraftarın kalbinde büyük bir yeri olacak, daha ilk maçtan taraftarın gönlünde taht kurmayı başardı..

2 yorum / sen de yaz !:

ksk91 30 Ekim 2011 01:32  

güzell yazı, yavaş yavaş çıkacağız süperlige. bugün oynanan futbol çok güzeldi umarm devamı gelir...

Adsız 30 Ekim 2011 10:32  

helal olsun kaf kaf adım adım süperligee

ÜST TARAFA DÖN