3 Mart 2012 Cumartesi

Malum Pankartımız

Uzun zamandır yoktum.Pek değil hiç yazı yazamamıştım. Gidebildiğim topu topu 2 maç vardı. Göztepe'yi yenmenin verdiği hazzı son maçta yaşadım. Takımımıza bu açıdan ayrıyetten teşekkür ederim.

Türkü , yabancısı futbolla ilgili kimle konuşsam dillerine barkot olayımız dolanmış. İçeriğini geçtim ama kim yaptıysa bu işi gerçekten şeytana pabucunu ters giydirir. Öncelikle yaratıcılıkları açısından tebrik ediyorum.

Gazetede bir reklam görüyorum ve gülümsememi alıkoyamıyorum. Barkodlu bir reklam. Ardından loto oynuyorum. Üstündeki barkodu görünce aklım bir anda maça gidiyor. Mailime gelen bunu kim yaptıysa tebrik et diyen bir İngiliz taraftarın mailine cevabım ; " Ah kimlerin akıl ettiğini öğresem , hemen tebrik mesajı çekeceğim " şeklinde oluyor.

Markete gidince raflardaki mallardaki barkodlar . İyi ki Göztepeli değilim ( Zaten Göztepe'yi tutmak benim için imkansız bir şey ) çünkü her barkod gördüğümde o malum pankartı içeriği aklıma gelirdi. Sinir bozucu bir durum olsa gerek.

Bir geçmiş olsun dileğim tribündeki yüzlerce pankart arasından şanssızlıklarına o pankarttı tutan arkadaşlara. Muhtemelen içinde ne olduğunu bilmiyorlardı. Tribünde açılan bir pankartın kenarından tuttukları için emniyet tarafından cezalandırıldıklarını gazetelerde okumuştum.

Barkod dolu günler sizlere ...

1 yorum / sen de yaz !:

Anıl Kıral 4 Mart 2012 02:23  

İşte özlediğimiz insan..
Şu yazıyı yazarak beni de şaşırttın valla abi. Yavaş yavaş dön artık tekrar aramıza :)

ÜST TARAFA DÖN