8 Haziran 2012 Cuma

Geçmişten Günümüze Teknik Direktörlerimiz

Her seneki klasik yazılarımızdan biri. Hüsranla biten sezondan sonra önce yeni teknik direktörümüzün kim olacağı için arayışlar ve taraftar olarak bizlerin umutlu bekleyişleri.

Dün Tugay Kerimoğlu ile bir görüşme yapıldı..Kulüp binası ve tesisler gezildi. Karşılıklı şartlar sunuldu ve cumartesi günü için beklemeye geçildi. Bugün Yücel İldiz ile görüşmeler yapılıyor. Bu görüşme Tugay Kerimoğlu'ndan cevabın daha çabuk geldiği diye yorumlanabilir. Hayırlısı olun. Belki Yücel hoca da bizim şartlarımızı kabul etmez ya da bizim yöneticiler onun şartlarını fazla bulur. Göreceğiz.

Önceki yazılarımdan birinde bizde parlamış bazı oyuncularımızın nereden geldiklerini ve şu an hangi takımda olduklarına dair bir derleme çıkarmıştım. Aynısını teknik direktörler için de yapacaktım ama bir türlü o işe girişememiştim. İmdadıma Amerika'da yaşayan çok sevdiğim bir abim yetişti. Kendisinin bu derlemeyi yaptığını görünce hemen izniyle blogda yayınlamak istedim. Arkın abinin bu çalışması beni kurtardı. Blog vasıtasıyla bir kez daha teşekkür ediyorum. Kutsal topraklardan da Amerika'ya sevgiler , saygılar...

İşte son 32 yıldaki teknik direktörlerimiz ki ben bu çalışmayı 2000 yılından itibaren yapıp listelemeyi düşünüyordum. Ne tembelmişim bir kez daha Arkın abi sayesinde anlıyorum.


1 1980-Turgay Meto
2 Halil Güngördü
3 Candan Tarhan
4 Tamer Kaptan
5 Ümit Kayıhan
6 Stankoviç
7 Nevzat Güzelırmak
8 Huseyin Hamamci
9 Kadri Aytac
10 Erdogan Arica
11 Yılmaz Vural
12 Veselinoviç
13 Hasan Yuksel
14 Erdogan Arica
15 Umit Kayihan
16 Erkan Velioglu
17 1994-Erdogan Arica
18 1995 - Hüseyin Hamamcı
19 Allan John Harris
20 Erol Togay
21 Hidir Akbas
22 Zeynel Soyuer
23 Ilyas Sazalan
24 Kazim Admis
25 Nejat Biyediç
26 Erdem Tuğal
27 Ümit Turmuş
28 Omer Kaner
29 Zafer Bilgetay
30 Hüseyin Hamamci
31 Altobelli
32 Hayri Zabun
33 Akif Basaran
34 Kemal  Kılıç
35 Rıdvan Dilmen
36 Hüseyin Hamamcı
37 Feyyaz Uçar
38 Ahmet Kayahan
39 Nurullah Sağlam
40 Reha Kapsal
41 Hayrettin Gümüşdağ
42 Feyyaz Uçar
43 Recep Umut
44 Turgut Uçar
45 Levent Eris
46 Engin İpekoğlu
47 Reha Kapsal
48 Ümit Turmuş
49 Nihat Umut
50 Hakan Kayalar
51 Erdoğan Arıca
52 Kemal  Kılıç
53 Turgut Uçar
54 Reha Kapsal
55 Mustafa Ugur
56 2012 - ?

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN