20 Mart 2013 Çarşamba

Oldukça Başarılı

Sezon başında yazdığım yazıda açıkça belirtmişim;

"...daha önceki senelerde olduğu gibi ben bu senenin başarıkriterini de Avrupa olarak koyuyorum, daha adil bir yarışma ortamı sunmasından dolayı. Avrupa’da geçen sene Top16’dan yukarıya çıkamamıştık, bu sene bunu ileri taşıyarak daha önce ulaştığımız Son8 seviyesine erişmemiz gerekiyor. Bu benim için Ufuk Sarıca’nın ilk senesinde başarı için yeterli olacaktır (Lig’e ilave olarak Kupa’da da mücadele ettiğimizi düşünürsek, Eurochallenge’da Son8 yapıp St.Petersburg’a elenirken, sadece Lig’de mücadele ediyorduk). Bu seviyenin üstünü her türlü “oldukça başarılı” bir sezon olarak adlandırırım."

Dün akşam Eurochallenge'ın bana göre en güçlü 3 takımından bir tanesini eleyerek Final 4'a kaldık. Bu da benim için bu sezonu "oldukça başarılı" kılan bir sonuç. Bunu sağlayan başta oyuncularımız olmak üzere, Ufuk Sarıca ve teknik heyete, en nihayetinde de şube yönetimine ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Şu aşamadan sonra tek hedefimiz kupa olacak, ama alacağımız sonuçlar benim gözümde bu sezonun yanına eklenecek sıfatı asla değiştirmeyecek.

Final 4 organizasyonu için rakibimiz EWE Baskets ile çekişeceğimizi düşünüyorum, Samara ulaşım olarak çok ters bir yerde, Gravelines ise cazibe merkezi değil. Ayrıca geçen sene Euroleague Final 4 organizasyonunun İstanbul'da olmasından dolayı, Eurochallenge'da Final 4'a kalan Beşiktaş Milangaz'a rağmen vermemişlerdi organizasyonu, bu da elimizi güçlendiren bir başka etken. Dün akşam TBF başkanı ile FIBA yetkilisinin ARENA'da olması (Almanya'daki maçta değil) bir başka pozitif etken. Şu aşamada artık yerel medya yerelliğini göstermeli, yerel kuruluşlar taşın altına elini sokmalı (İZTO, EBSO, İZKA gibi) ve bu organizasyonu İzmir'e aldırmalıyız.

Bu süreçte yönetimden de küçük bir ricam olacak. 25 TL ve 20 TL gibi yüksek ücretlere rağmen ARENA'yı cehenneme çeviren taraftara (Ufuk Sarıca'nın her maç sonunda teşekkür ettiği ve övdüğü) bir jest olarak kalan lig maçlarında düşük bilet fiyatı politikası uygulamasını rica ediyorum. Genelde düşük bilet fiyatı politikasının kulubümüzün dinamiklerini değerlendirdiğimizde doğru olmadığını savunan birisi olarak, bu ekstra sezonda, üzerine düşeni fazlası ile yerine getiren taraftarın bu jesti hak ettiğini düşünüyorum.

Şimdi galibiyetin tadını çıkarmaya devam edelim...Yakında rakibimiz EWE Baskets analizini hazırlarım...O zamana kadar rakipler hakkında genel bir bilgi için daha önce yazdığım yazıya başvurabilirsiniz.

1 yorum / sen de yaz !:

Adsız 20 Mart 2013 10:38  

Erinç eline sağlık. Bir bilgi vermek istiyorum. Gravelines, Paris'te oynamak için başvurusunu yaptı.

ÜST TARAFA DÖN