14 Eylül 2010 Salı

Kağıt Üstünde !!!

Çok güzel bir kadro kurduk. Kağıt üstünde ligdeki takımların kadrolarını bir karşılaştırması yapılıyor ve hep benzer söylemler. Karşıyaka kağıt üstünde çok güzel bir kadro kurmuşa benziyor. Şampiyonluğun en büyük adayı.

Evet bunları ben de düşündüm. Yani bakıyorsun o lanet olası kağıt üstünde gerçekten iyi bir kadro var. Biraz da bizim abarttığımız bazı oyuncular var ama kağıt üstünde !!! gerçekten güçlü bir görüntüsü var. İşin teorik kısmını bırakalım ve pratiğe geçelim. Esame listesine göz gezdirip yedeklerde de kimlerin olduğuna baktıktan sonra ,yeşil sahaya gözleri çevirince kağıt üstündeki ağırlıktan pek eser göremiyorum. Sanırım birçok renkdaşım da geçen 3 haftada pek bir şey göremedi. Tamam hoca da değişti. Bir zahmet sahada kıpırtı görürüz umudundaydık ama nafile. Kalemizde yaşadığımız tehlikeler de cabası. Çok mu şey bekliyoruz diye düşünüyorum. Hoca değişti , ödemeler yapıldı. Biraz istek, hırs ve hareketlenme beklemek hakkımız değil mi?

Bir başka takım efsanemiz ise ilk 7 haftada bizim bu kadromuzla neler yapacağımızdı. Süper fikstür. Tabii yine kağıt üstünde.

Maç sahada kazanılıyor. Kağıt üstünden yeşil sahaya indiğimiz anda , kısacası kafa yapısı değiştiği anda çıkışımız başlayacak. Gerisi benim için boş laf...

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN