12 Eylül 2010 Pazar

Kötü Gidişata Son Vermek Gerek

Akhisarspor maçına büyük umutlarla gitmiştim. Fakat sahaya takım çıktığı andan itibaren bir korku sardı ve malesef haklı çıktım. Takım hakkında yazacak birşey bulamıyorum çünkü takım olmayı becerememişiz. Evet belki bugün çok çok kötü bir futbol oynamadık ama vasat bir futboldan daha kötüydük. Ne pas yapabildik, ne pozisyona girebildik. Aklımda tek hatırladığım son dakikalarda kalecinin üzerine vurulan bir top ve direkten dönen bir top. Bu pozisyonlar hariç sürekli olarak " hadi be Feridun " , " bas şu adama kes şu topu " sözlerini söylemekten ben bıktım artık..


Feridun tamamiyle kötü bir seçimdi bugün bizim için. Hiç oynayamadı. Taha'yı beğenmeyen birisi olarak Feridun yerine defalarca Taha'nın girmesini istedim. Taha'nın yaptığından farklı birşey yapmadı bugün sahada. Taha en azından koşan, savaşan bir futbolcu bu yüzden Taha'yı oyunda görmeyi çok istedim. En çok beğendiğim isim Tiago ve son dakikalarda oyuna giren Barış Memiş oldu. Tiago gerçekten çok savaştı sahada özellikle bir kaç pozisyonda topu ortasahadan alıp sağ kanattan 2-3 kişiyi çalımlayarak, düşerek, kalkarak pas atmaya çalışması ve etrafında kimsenin olmaması dikkatimi çekti. Tiago o pozisyonlarda yanında bir kaç kişiyi bulsaydı heralde muhteşem bir kaç pozisyon yaratabilirdi. Barış Memiş ise son dakikalarda kanatlardan attığı deparlarıyla herkesi heyecanlandırdı. Tolga ciddi anlamda ilk onbirin vazgeçilmez oyuncusu olması gerekiyor. Ben böyle güzel bir futbol görmedim. Fuat olsaydı Tolga yerine bugün yenilebilirdik. Çok beğendiğim bir oyuncu oldu kendisi şu dakikadan sonra.

Kıvanç bugün sahada yok gibiydi. İlk yarı birşeyler yapmaya çalıştı ama olmadı. Okan Öztürk'e ilk başlarda çok sinirlendim fakat yapabileceği fazla birşey yok. Ayağına tek bir top bile gelmedi resmen. Gördüğüm kadarıyla bir tane şutu bile yok. Kendini gösterebilceği fırsatı bulamadı o yüzden bu yazımda onu pas geçiyorum. Akhisarspor biraz tecrübeli olsaydı bu sahada 3 puanı bırakıp gidebilirdik. Tecrübesizlik ve taraftar baskısı sayesinde çok hata yaptılar. Bu takım Altay maçında patlama yaşayabilir, yaşaması şart! Eğer Altay maçınıda mağlubiyet veya beraberlik ile sonlandırırsak yolumuz yol değil.


Kadro açık ara ligin en iyi kadrosu. Bundan adım gibi eminim ve herkeste biliyor. Ama hala neden inatla bazı futbolcular saçma yerlerde oynuyor veya iyi oynayan futbolcular oynamıyor anlamıyorum. Bu takımın başına Kemal Kılıç'ın gelmesine en çok sevinenlerden biriyim. Erdoğan Arıca'dan sonra çok iyi bir teknik direktör. Ama hala neden kadro düzgün kurulmuyor cidden anlamıyorum. Tribünde binlerce kişinin saydığı kadro yanlışta, bu teknik direktörlerinin kadrosu mu doğru bilmiyorum doğrusu. Kime sorsam kadroda hep aynı isimler, aynı yerde oynuyor. Ama Kemal Kılıç'ın kadrosuda, Erdoğan Arıca'nın kadrosuda bambaşkaydı.. Sonumuz hayrolsun.

Akhisarspor'un Özgür Soylu pankartı

Birazda tribünlerden bahsetmek istiyorum. Kapalı 20 lira olduğu için pek dolmadı bugün. Açık tribün yine her zaman olduğu gibi çok güzeldi. 90 dakika hiç susmadan destek verdi. Asıl bugün beni en çok mutlu eden şey Akhisar deplasman tribününden geldi. Maç başlarken açılan o pankart helal olsun dedirtecek cinstendi. Pankartın net olmayan bir fotoğrafı elime geçti sadece, tribünde açılan fotoğrafı bulamadım. Pankartı yukarıda görebilirsiniz. Özgür Soylu'ya ithafen yapılmış üstünde " SOYLU DAVANDA ÖZGÜRSÜN ASLINDA " yazılı pankart herkesten alkış aldı. Kavgasız gürültüsüz bir maç olması, iki tribünün dostça bir tavır sergilemesi hoşuma gitti. Akhisarspor'a başarılar diliyorum kendi adıma..

2 yorum / sen de yaz !:

Adsız 12 Eylül 2010 13:52  

Karşıyakala bu maç karışıklı olarak başlayan dostluk Akhisardaki maç ile gelişerek devam edicektir.İzmirdeki tek sevdiğim takım Karşıyakadır.

Konaktan Akigo Kemal

denizkent 14 Eylül 2010 00:22  

Akigo Kemal sağolasın. Bizi hep millet sürekli kavga ile anar , bilmeyenler böyle lanse etmeye çalışır ama Karşıyaka taraftarı hiçbir zaman kendine 1 adım atanı geri çevirmemiştir. Son yıllarda hep daha fazla yapıcı işlere odaklandık. Hoşgeldiniz ve Akhisar'da da aynı şekilde görüşmek dileğiyle ...

ÜST TARAFA DÖN