30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bu Takımla Nereye Kadar ?

Sezonun ikinci maçında ilk yorum yazımı yazıyorum. Diyecek birşey ciddi anlamda bulamıyorum. Bu kadar kötü bir futbol, bu kadar kötü bir teknik direktör, taçtan gol yiyen bir kaleci, sahada koşmaya üşenen futbolcu, bir kere olsun doğru pas atamayan oyuncu, sürekli doldur boşalt şekliyle oynayan, bırakın boşaltmayı daha doldurmayı yapamayan bir takıma sahip olan tek isim Karşıyaka'dır sanırım.
Rize'ye götürülen pankartın bir kısmı
Ben ilk olarak Necati'den başlamak istiyorum. Ben böyle bir kaleci hayatımda görmedim. Bu kadar saçma sapan gol yiyen bir kaleci olamaz zaten. İlk gol tam bir fiyasko. Hani o iğne deliğinden o golü yiyebilmek için cidden çok uğraşmak lazım. Üçüncü gol zaten herşeyin son noktası. Bir kaleci kafasının 10 cm üzerinden geçen kafa topunu çıkaramıyorsa o formayı orada çıkarsın, soyunma odasına doğru yol alsın bence.

Taha ne zaman koşmaya başlayacak merak ediyorum ? Daha arada 10 metre varken pası ayağına atamayan oyuncunun ortasahadan forvete orta açması nasıl bir özgüvendir ? Top tahaya geldiği anda, ki top Tahaya pek gelmedi genelde topu ayağında tutamadı bile, o topu kaybedeceğinden emin oluyoruz direk. Böyle kötü orta açan, böyle kötü top süren, ayağına bu kadar top yakışmayan bir oyuncu olmuş Taha bu sene. Umuyoruz ki ilerleyen dönemlerde açılır, ısınır. Tiago bugün pek performans gösteremedi. Potansiyel var bunu biliyoruz. Zaten yaptığı birkaç hareketiyle bunu gösterdi. Fakat açılması umarım uzun zaman almaz, bu takımın Tiago'ya ihtiyacı var. Baki acilen bu takıma stoper olarak gelmeli. Onlarca defans oyuncusu almamıza rağmen takımın en kötü hattı Defans Hattı. Bunu nasıl başarıyoruz orayıda anlamadım zaten.

Ve işte en büyük umutsuzluk veren isim. ERDOĞAN ARICA. Şu iki maçtır takımı bu kadar kötü dizen, oyuncuları bu kadar alakasız yerlede oynatan bir isim daha tanımıyorum. Hani elin adamını 2 hafta antremana soksan o bile az çok anlar kimin nerde oynayacağını, takımı nasıl dizeceğini. Erdoğan hoca bu skorlarla, bu kötü futbolla en fazla 3 haftaya gider. Önemli olan yerine gelecek isim..

Çok daha uzun şeyler yazılabilir aslında fakat ne kadar kötü olursak olalım daha 2.hafta. Yazılması, söylenmesi gereken çok şey var ama her zaman yaptığımız gibi yine susalım ve izleyelim. Bakalım bu senede şampiyonlukla nasıl kandırılıyoruz. Bu takım böyle gitmez.

Rize'ye tekrar tekrar başsağlığı diliyorum. Acılarını burada paylaşıyoruz. Büyük Karşıyaka taraftarı, ÇARŞI grubu yine ne kadar büyük olduğunu 25 saat uzaklıktaki Rize deplasmanında bile otobüs kalkmadığı halinde kendi imkanlarıyla gidip göstermiştir. Hepsinin yüreklerine sağlık..

2 yorum / sen de yaz !:

muyek 30 Ağustos 2010 00:42  

Erdogan Aricanin KSK'nin basinda olmasi zaten en buyuk hata. Erdogan Arica bu zamana kadar Turk futboluna ne vermis ki , KSKya ne versin. Adini basarilarla degil ama karistigi sike, saibe yazilariyla hatirliyorum. KSK gibi Izmirin gozde bir camiasina kendisi hoca olarak gercekten yakismiyor.

Zinedine Zidane 30 Ağustos 2010 13:02  

son 5 senenin en iyi kadrosudur. Hele ki bugun gazetelerde cıkan Barış Memiş transferi de doğruysa, bu durum daha da pekişmiştir. Konuşmak için pek erkendir. Yıllardır bu ligde nelerin değişebileceğini hep tecrübe ettik. Ama bu kadro şampiyon olamazsa müssebbi şimdiden bellidir.

ÜST TARAFA DÖN