17 Ağustos 2010 Salı

Sensiz Geçen Yazlar Bize İşkence

Ve işte.. Sonunda tüm yaz içimize attığımız, parklarda oturup " hadi artık başlasın şu sezon " dediğimiz o sezon bugün başladı. Sezon açılışında muhteşem bir taraftar vardı. Arena'da olması daha bir güzel oldu benim için aslında. Karşıyaka Stadında bu sıcakta güzel bir organizasyon yapamayabilirdik. Arena'da bile o kadar klima çalışmasına rağmen, tek koltukta tek başımıza durmamıza rağmen az kalsın bayılıyorduk. Birde Karşıyaka Stadında tam güneşin öldürücü sıcağı altında, tek koltukta 3 kişi durarak ölmek vardı, kurtulduk bence. ÇARŞI grubuna kendi adıma teşekkür ediyorum, güzel bir seçim oldu bana göre.

Fotoğraflardan sadece 3 tane bulabildim şu anlık. Yukarıda ve aşağıda var fotoğraflar. Pek net değil ama şu anlık idare edelim. Tezahüratlar çok güzeldi. Kurulan ekranlar, yere yansıtılan Karşıyaka logoları çok hoş düşünülmüştü. Oynatılan belgeselde herkesin tüyleri diken diken olmuştur zaten. Meşale yakamadık salonun içinde ama dışarıda yakılan meşale çok güzeldi bence, onun fotoğraflarını bulamadım malesef henüz. Salonda çalınan müzikler tam bize uygun müziklerdi çok güzel eğlendik. Bu sezon açılışı umarım bize hayırlı olur..
Çok özlemişiz be Karşıyakayı.. Salondaki herkesin gözleri gülüyordu adeta. Birde salonun önünde yaz boyunca göremediğin kardeşlerinle, abilerinle selamlaşıp, sarılmak gibisi yoktur heralde. Karşıyakasız bir yaz işkencedir bizlere..

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN