25 Nisan 2012 Çarşamba

Türkiye Kupası Maç Öncesi ...

Kutsal topraklarıma gelebildim sonunda. İstanbul'da Atatürk Havaalanından kalkan uçaklar rötar konusunda rekor kırdığından geç olsun güç olsun mantığıyla evime ulaştım. Geldiğimiz gibi ne görelim ki Türkiye Kupası yarı final maçı varmış. Hani Karşıyaka'nın çok zor bir rakiple karşılaşıp , önceki turlarda elendiği kupa. Elenmemiz tabii ki çok iyi oldu !!! Lige daha rahat konsantre olduk ve maç trafiğimiz sıkışmadı. Zaten dar boğazda da değiliz ve Türkiye Kupasından gelecek primler de hiç önemli değil. Elimizin kiri sonuçta para. Hafta sonu Bursa'daydım. Uzun yıllar orada da yaşadığım için Bursasporlu birçok kişiyle de muhabbetim , arkadaşlığım vardır. Az da olsa maç hakkında sohbet etme şansımız oldu. Şehri zaten maçın heyecanı sarmış. Eminim ki benzeri Eskişehir için de geçerlidir. Aklıma bir an Denizli'deki play off maçlarına gidişimiz geldi. Ankara'daki play offlar , İstanbul'daki play offlar derken o maç öncesi heyecanı anımsadım. Tatlı bir heyecandır. Günler öncesinden başlar. Planlar yapılır. Sevgiliden , eşlerden kendini kıyaslamaması gereken bir aşk için yollara düşme durumu anlatılır. Tabii ki anlamak istemezler. Zaten anlayamazsınız diyoruz... Bazı arkadaşlarımız izin alır , bazıları da yanağına bir öpücük kondurup yola koyulur. Akşama çok sevdiğim bir abimi görmek için ben de maça gideceğim. İki takımla da bir Karşıyakalı olarak aram olmasa da dostlar hatrına maçı takip edeceğim. Artık izlenimlerim bir dahaki yazıya.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN