25 Kasım 2012 Pazar

George BEST

Dünya futbolunun en aykırı oyuncusu ve bir o kadar da yetenekli. Aramızdan ayrılışının 7. senesinde kendisini rahmetle anıyorum ve şerefine viski kadehimi şu an onun için kaldırıyorum. Kendisi hakkında önceden bir yazı yazmıştım. Söyledikleri ve hakkında söylenenleri okursanız ne derece vurdumduymaz , aykırı ama bir de efsane diye nitelendirilecek bir oyuncu olduğunun farkına varırsınız.

Alkole düşkünlüğü, gece hayatı , çapkınlıkları , futbol yaşamından sonra iflas eden karaciğerini yenileyip tekrardan içkiyi başlaması ve neredeyse ölümüne yol açacak bu alışkanlığına geri dönmesine kızanlara motoru yeniledğini , neden içki içmemesi gerektiğine anlam veremediğini belirtmesi. Yok artık diyeceğimiz bir sürü huyu yazmakla bitmez.

Kendisini sevmemin bir başka nedeni de İrlandalı'dır. O topraklardan çıkanların normal olmadığına dair söylemleri kanıtlarcasına hayatını yaşamıştır. Onun futbolunu izleme şansı bulanların öve öve bitiremediği , dünya gözüyle keşke benim de öyle bir şansım olsaydı dediğim yegane oyunculardan biridir. Malesef yaşım buna el vermiyor. George Best gibi bir yıldızı izlemek için dünyaya geç gelenlerdenim.

Onun için boşuna dememişler  " Maradona good , Pele better , George BEST "  diye.

Bir gün mezarına gidip birçok hayranının yaptığı gibi viski ile toprağını şereflendirmek benim de boynumun borcu.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN