26 Ocak 2010 Salı

Yazarımız Fotogol'de !

Blog yazarlarımızdan olan hasanerdem bu cuma Fotogol'de ! Teknik bir aksilik çıkmaması durumunda cuma günkü iddaa ekinde yazarımızın yorumları yayınlanacak. Kendisi bu konu ile ilgili şöyle bir mail atmış bana. Bizde kendi yazarımızla aynı mutluluğu yaşamak adına buraya bir haber girelim dedik. Başarılarının devamını dileriz..
Serie B'den 4, İspanya 2'den 6 maç için kısa yorumlar ve tahminlerden oluşan yazımı az önce editöre gönderdim. Kendisi bir bahis forumu vasıtasıyla ulaştı bana geçen haftaiçi ve böyle bişi teklif etti. Bende ilginç bir deneyim olabilir diyerek kabul ettim. Ama peşin söyleyeyim hiç dışarıdan göründüğü gibi kolay değil. Tahminler belli kararkter sayısını geçemiyor ve anlatmak istediğiniz herşeyi yazamıyorsunuz maalesef. 5-6 cümle ile bir maçı analiz etmek baya bi zormuş, anladım. Ne kadar devam eder bu tahmin yazma işi bilmiyorum, bu hafta 1 tam sayfa ayıracaklar bana. Karşılıklı memnuniyeti sağlarsak, hobi olarak devam ettirmeyi düşünüyorum, bakalım hayırlısı.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN