17 Ocak 2010 Pazar

Ve Burası Alsancak (Çamuru)

2B kategorisi yıllarını hatırlarsınız.Patates tarlasından hallice zeminler , her tarafı çamur kaplı stadlar , 3 metre civarı taştan duvarları ile bir ara oldukça aşina olmuştuk o stadlara. Bülent Yıldırım'ın harika bir yönetim göstermesinden önce sahalarımızda ender görülecek olaylardan bir olaya tanık olduk. Nostalji yaptık bir anda o iğrenç 2b yılı aklımıza geldi. İtfaiye aracı saha kenarında çamura gömüldü.Koskoca aracı itmeye çalışan görevliler ve haliyle yerinden kıpırdamayan koskoca araç. Tabii futbolcular için sahanın kenarındaki itfaiye aracı bir tehlike teşkil etmiyordu. Bülent Yıldırım beyefendi maçı başlatıverdi. Küçükken sokakta arabadan gol yok diye maçın başında bağırır dururduk. Bu da o hesap oldu. Oynayıverin gari dedi deneyimli hakemimiz. Türk işi oldu yani. Maçı yönetmesi de aynen Türk işiydi. Paldır küldür. Kural , göz ,nizam yok. Görüp görmediği her şeyi çaldı. Sonra da taraftarın baskısı altında ezildi. Birçok pozisyonda saçmaladı. O kadar hırs yaptı ki taraftar baskısı karşısında yönetiminde bir düzelme belirtisi yoktu.

Yıldız bir oyuncunun kötü oyununa , eriyip gitmesine üzülüyorum çünkü o adam milli takım için gerekli, Türk futbolu için gerekli ama böyle üst düzey bir hakemin kötü maç yönetmesine üzülmüyorum. Bu tarz bir hakem Avrupa'da ya da üst düzey şampiyonalarda maç yönetse kaç yazar ? !!! Aynı o itfaiye aracının zemine saplandığı gibi sen de Türk hakemliğinin seviyesini çamura sapladın Bülent Yıldırım. Umarım sen o çamurdan çıkamazsın ama Türk hakemlerinin itibarını yerine getircek gerçekten yürekli hakemler yetişir geriden.

3 yorum / sen de yaz !:

Turuncu Hayat 17 Ocak 2010 20:12  

Bir Adanaspor taraftarı olarak şunu söyleyim öncelikle verilen penaltı kararı dogru degildi. Onun dışında sizin oyuncuların aldıgı sarı ve kırmızı kartlar da hakemin hatasını göremedim. Hakem yaptıgı hatanın farkına varmış olmalı ki oyunu dengelemek için bize olmayacak sarı kartlar verdi ve oyuncu sayısını dengeledi. Böyle eyyamcı hakemlerin bir an önce liglerden temizlenmesini diliyorum.

denizkent 17 Ocak 2010 20:20  

Turuncu Hayat öncelikle seviyeli yorumun için teşekkürler.

Maçtan hemen gelip sinirle yazmak istemedim. Bir süre bekledim.Kırmızı kartı yediğimiz Ufuk'un gördüğü 2. sarı kart kesinlikle haklıydı ama ilk sarısı komik kaçmıştı. Ağzını açana sarı kart gösterdi. Ben Bülent Yıldırım'ın hiçbir yönettiği maçta böyle ucuz kart çıkardığını görmedim. Sizin oyuncunuz arkadan çekince 2.sarıdan kartı yedi. O da haklıydı ama ilk yarıda oyunu öyle bir baltaladı ki oyunun tüm dengesi bozuldu. Kendine gider yapan futbolculara ses çıkarmadığı oldu. Tribüne hareket çeken futbolcuyu gördü ve görmemezlikten geldi.Size kalan maçlarınızda başarılar.

armandolionel 18 Ocak 2010 20:48  

adanasporlu arkadaş inş. okursun tekrar burayıda msjımı görürsün.o emre aktaş mıdır nedir,onada şöyle söyle görürsen..dünya küçük de,karşılaşırız belki birgün bi yerlerde onunla,oyundan çıkarken kapalıda göz göze geldik hareket çektiği anda.siz görememişsinizdir bi çok şeyi ama,benim gördüğüm en provakatif oyunculardan biriydi bu adam,ilk kez izledim kendisini...bu tip damlardan kendi takımına da faydadan çok zarar gelir,sizede kolay gelsin

ÜST TARAFA DÖN