2 Şubat 2011 Çarşamba

Avrupa'nın Güneşi Kaf Kaf

Avrupa'da muhteşem başarılar ile tarih yazmaya devam ediyoruz.. Dün akşam 23 sayılık bir fark ile Avrupa rakibimizi devirdik. Bu takım'da Furkan daha yokken 23 sayı fark atıp, rahat oyun oynuyorsak Furkan geldiğinde takımın halini düşünemiyorum ben. Artık maçların istatistiği ile ilgili birşeyler yazmak istemiyorum çünkü ciddi anlamda takımdaki herkes birbirinden güzel oynuyor. O çok eleştiri alan Alper bile kendini toparladı. David kendini her geçen maç gözle görülür şekilde geliştiriyor. Andre Smith, işte bizim her zamanki Andre, Karşıyakalı Andre.. Jovo takım ile iyice uyum sağladı artık.

Avrupa kupasına doğru adım adım gidiyoruz. Ve nedense içimde öyle bir his var ki bu kupayı alıp, Karşıyaka'ya getireceğiz diyorum. Avrupa'da tarihi olmayanlara inat, her maç tarih yazar gibi maç oynuyoruz. J grubunda birinci sıradayız arkamızda Krka var. Üç maçın üçünüde kazandık fakat şimdi deplasmanlar başlıyor. Deplasmanlarda en fazla bir mağlubiyet almamız lazım. Furkan'ın durumu hakkında bir bilgim yok bakalım ilerleyen günlerde ne gelişmeler yaşanacak.. Biz herkesten farklıyız, Avrupa'da tarih yazarız..
Andre Smith "Önemli bir maçtı. Adım adım yolumuzda ilerliyoruz. Takım arkadaşlarıma, koçuma, yönetime ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum." dedi.


Dexia Mons-Hainaut Baş Antrenörü Arik Shvek; "Bugün grubun en güçlü takımıyla oynadık ve kaybettik. Daha önce koç olarak Türk takımlarıyla bir çok defa karşılaştım, bugün de sahada rakibimiz sert savunması ve akıllı hücumları olan bir Türk takımıydı. Maçtan sonra soyunma odasında oyuncularıma söylediklerimi açıkça sizlere de söyleyeyim. Böylesine güçlü olan Pınar Karşıyaka gibi bir takıma karşı mağlup olmak utanç duyulacak bir şey değil, aksine ders çıkarmamız gerekiyor. Bugünün dersi de hücumda ve savunmada takım olarak nasıl oynanması gerektiğidir." dedi.


Antrenörümüz Hakan Demir; "Galatasaray Cafe Crown karşısında aldığımız mağlubiyetten sonra bu performansı sergileyen oyuncularımı kutluyorum. Gruptaki ilk yarı maçlarını kayıpsız atlattık. Önümüzde 3 maç daha var. Maç maç gitmemiz lazım. Antwerp Giants maçını kazanırsak gruptan çıkma ihtimalimiz çok artar. Amacımız, gruptan birinci çıkmak." dedi.

2 yorum / sen de yaz !:

kafsinkaf 2 Şubat 2011 13:08  

Bu takım herşeyi hakediyor hepsine helal olsun başarıdan başarıya koşuyorlar.Peki bir sorum olacak maçta tribünlerin durumu nasıldı doluluk oranı ?

Anıl Kıral 2 Şubat 2011 13:50  

Yarısından fazlası doluydu. Bence bilet fiyatları konusunda ben hak veriyorum yönetime. Bir avrupa maçı bu 20 liradan aşağı bir fiyat olması kötü olurdu. Büyük Karşıyaka kulübü'nün avrupa maçı için gayet normal.

ÜST TARAFA DÖN