22 Şubat 2011 Salı

Yine Reha Kapsal

Yeni hocamız tekrardan Reha Kapsal oldu. Geçen yıl ilk haftalarda görevine son verilen eski hocamız , Turgut Uçar'ın istifasından sonra görüşülüp takımın başına getirildi. Öncelikle hayırlısı olsun.

Beni tanıyan ya da en azından blogda yazdıklarımı okuyan arkadaşlar ne kadar Reha Kapsal'ı Karşıyaka teknik direktörü olarak görmek istemediğimi biliyorlar. Keşke gelmeseydi diyorum ama artık anlaşıldığına göre yapıcı olmak boynumuzun borcu.

Sadece kendisinin hocalığına kesinlikle güvenmiyorum. Bu görüşüm de bizde çalıştığı süredeki gözlemlerime dayanıyor. Biliyorum Reha hocayı çok seven , teknik direktörlüğünü de beğenen çok arkadaş var ve çıkacaktır da ama en azından görüşlerime saygı duymanızı bekliyorum.

Karşıyakamıza hayırlı olsun. Başarılı olmasını hocamızın doğru tercih olduğunu düşünen insanlardan daha çok istiyorum çünkü ben başkaları gibi Karşıyaka'nın başarısızlığından zevk alan Karşıyakalılardan biri değilim.

Reha Kapsal döneminde duymak istemediğim sözlerle yazımı noktalamak istiyorum. " Çok iyi oynadık. Rakibi baskı altında aldık ama şanssızdık."

" Rakibin tek pozisyonu var ama maçı malesef kaybettik." ( Nedense o maçta birden fazla gol yemişizdir. )

Başarılar Reha Kapsal. En içten dileklerimle başarılar diliyorum çünkü sen hayatta en çok değer verdiğim şeylerden biri olan Karşıyakamın teknik direktörüsün.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN