13 Şubat 2011 Pazar

Kanseryaka

Her türlü acıyı , kaosu , çileyi yaşatırlar. İnsanı çileden çıkartırlar ama yine de Karşıyaka deriz. Vazgeçmeyiz. Hep maç sonu kızgınlıkla yorum yapmamak isterim. Biraz beklerim ama artık umrumda değil.

Şimdi söyleyeceklerime ister katılın , ister katılmayın ama bu takımda , takımı da geçtim camiada çok sert ve radikal önlemler şart.

Yasaklı madde rezilliği yaşattılar. O bile sineye çekildi. Eski adıyla trilyonlar, şimdiki adıyla milyonlarca Türk Lirası gereksiz hocalara tazminat diye havaya saçıldı ve yine kimse bu tarz yönetime ses çıkarmadı. Üstüne destekse destek , deplasman olsun , içerde olsun yalnız bırakmayan sevdalılar.

Rize ve Akhisar maçlarını iyi oynamadan yendik. Buna sözüm yok. Şiir gibi top oynayıp 3 puan beklentim yok. Artık idealist falan değilim. Azcık savaşsınlar, rezil de oynasalar alsınlar 3 puanı. Hepimiz bu noktadayız.

Yine bizi yalancı baharlar kandırmış. Takımda hocasından , futbolcusuna kadar da bu yalancı baharın başta ısıtan sıcaklığı ayaza çevirince çoğu kişi bu soğukta açıkta kaldı ve şifayı kaptı.

Galibiyetlerin moraliyle havaya girmek güzeldir ve avantaj da sağlar ama ne yazık ki sahada doğan görünümlü şahin misali , daha takım olmayı becerememiş oyuncuların şaşkınlığı ile gezinirseniz , kusura bakmayın da bu sonuç kaçınılmaz olur.

Bir şey sormak istiyorum. Altay maçını atlattık. Acaba Tiago gelecek hafta sahada varını yoğunu ortaya koyar mı ? Ne yaparsa yapsın bence Tiago kadro dışı bırakılmalı. Bu yılı kayıp bir yıl olarak görüyorum. Hem yönetimsel hem de teknik ,taktik bazda. En büyük suçlu yönetim ama bence hayırlı bir iş yapmak istiyorlarsa başta Tiago olmak üzere birkaç oyuncu kadro dışı bırakılmalı.

Karşı çıkanlarınız illa olacaktır. Bir düşün , saçmalama diyenler. Aslında bir düşününce size de hak veriyorum. Bundan sonra Altay ile karşılaşmayacağız ve takımın Tiago oynadığında kazanma ihtimali artıyor. İlk 6 şansımız bitmedi. Onun için kadro dışı bırakmak yanlış olur.

Geçen yıl Ümit Turmuş zamanında kadro dışılarda yönetim hocanın arkasında duramadığı andan itibaren tesislerde sağlanmaya çalışılan disiplin , otorite serpintileri de sert bir lodosla uçup gitti. O günden itibaren de bir kez bile ortalarda görünmedi.

Cümleten geçmiş olsun. Sanırım süper lige çıkmaya sadece taraftar inanıyor. Her zaman sadece biz inanmıştık.

Bu sene de benim için kayıptır. Mucize olmazsa ilk 6 ya da ilk 2'yi hala düşünnenler varsa iki seçenek de hayal. Ümidi kaybetmek ile görünen köy arasında ince bir çizgi değil , tersine çok geniş bir köprü var. Görmek isteyene ...

P.S Tamam biz şanssızız. Tamam bizim yüzümüz gülmez ama KSK - Altay maçı sonrası metroya Göztepe atkısıyla gelip binlerce Karşıyakalının arasında kalan Göztepeliyi tebrik ediyorum. 2011 model Malkoçoğlu mu desem yoksa sazan mı bilemedim.

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN