16 Ekim 2012 Salı

Bilet Fiyatlarında Neler Oluyor ?

Pazar günü TBL'de Karşıyaka Arena'da İstanbul ekibi BJK ile karşılaşacağız ve bilet fiyatları açıklandı.

Bize 10 TL ve deplasman tarafına 50 TL. Bu garip bilet politikasını yıllardır basketbol, futbol , az da olsa voleybol deplasmanlarına gitmek için koşturmuş biri olarak protesto ediyorum.

Bizlere kesinlikle böyle bir uygulama yapmak ne olursa olsun yakışmaz. Nedenlerini biliyorum. Kulübü zaten yakından takip eden herkes az çok tahmin ediyor ama tekrarlıyorum ne olursa olsun , hangi şartlarda olursa olsun bu tarz bir uygulama her zaman duruşumuz diğerlerinden farklı dediğimiz kulübümüze yakışmıyor.


Aynı saatlerde bir sorun çıkmazsa futbol takımımızın Tavşanlı Linyitspor ile deplasmanda oynayacağı maçta olmayı planlıyorum. Eğer orada bize böyle bir uygulama yapılsa neler hissederiz ? Hadi onu geçtim sezonun 2. yarısında BJK deplasmanında bizlerden bilet için bu miktarlar istenirse ne düşünmemiz gerekiyor ?

Karşıyakamızın duruşuna , farklılığına uymayan bu çağ dışı uygulamadan bir an önce vazgeçilmesi dileğiyle...

2 yorum / sen de yaz !:

Adsız 16 Ekim 2012 00:46  

sanırım bu uygulama geçen senelerde BJK yönetiminin bize bilet satmayışı olabilir, hatta o maçların birinde Mehmet Peköz devreye girip bizlere bilet temin etmişti

denizkent 16 Ekim 2012 01:05  

Burdaki olaylı maçın ardından deplasmandaki maçımızda bilet krizi yaşanmıştı. İki kulüp anlaşıp deplasman taraftarı almamıştı. İçeri girmek için çok uğraştık yekten gidenler.Bilet alıp girdik ama deplasman tarafına ayrılan bölüm boş kaldı. Bizi oraya almadılar. Malesef rakip takım taraftarlarının arsında izlemek zorunda kalmıştık. Başka bir sezondaki maçtan bahsediyorsan hatırlamıyorum ama içerde olaylı geçen maçın rövanşında aynen bunlar olmuştu.

ÜST TARAFA DÖN