22 Ekim 2012 Pazartesi

Güzel Şeyler

Skunk Anansie ile başlamıştım güne, Skin'in berrak sesi evde yankılanırken, geçmişten gelen düşüncelerle, hedonist birisinin Karşıyaka'lı olma veya Karşıyaka'lı birisinin hedonist olma ihtimallerinin ne kadar da düşük olduğunu hesaplamaya başlıyordum. Bu hesaplamalara fazla vakit kaybetmeden hızlıca ARENA'ya doğru yola çıktım, Tavşanlı deplasmanı için yollarda olan, Çanakkale'de takımını yalnız bırakmamak için erkenden kalkan renkdaşlarımı düşünüp...

Maç hakkında çok fazla bir şey yazmak istemiyorum, oldukça iyi hazırlandığımız aşikar. Mersin BŞB maçına göre daha durgun bir Ümit Sonkol görmüş olsak da (içerden hiç top kullanmadı), Evren Büker ve Will Thomas'ın oyunu çoğu kişiyi memnun etmiştir diye düşünüyorum. Caner'e ayrı bir cümle kurmak istiyorum, istatistiklere yansımayan çok doğru işler yaptı savunmada, belki istatistik kağıdına baktığımızda etkileyici rakamlar göremeyeceğiz fakat oldukça verimli oynadığını söylemek isterim.

Fakat asıl güzel şeyler maç öncesinde yaşandı. Geçen hafta rakip takımın biletlerinin 50 TL olmasını eleştirmiştim, hala daha bu uygulamanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Diğer taraftan 10 TL'lik biletin etkisini de 3 parçaya bölündüğümüz, bir kısmımızın teknolojinin yardımı ile futbol maçını takip ettiği bir maçta dahi görebildik, bu kararın ne kadar doğru olduğu ortada. Ayrıca geçen hafta da gördüğümüz, yeni dijital reklam board'ları ARENA'ya oldukça güzel bir hava katmış ki, öğrendiğim kadarı ile bir iyileştirmeye de gidilecek bu konuda. Oyuncularımız tanıtılırken resimlerinin biraz gecikmeli de olsa gösterilmesi güzel bir düşünceydi. Ve gelemeyenlerin belki de "ah" diyeceği bir detay olarak, oyuncular tanıtılırken ışıkların kapatılması herkesi farklı bir havaya soktu. Disiplin Kurulu'nun kararlarını bekleyeceğim, umarım bu uygulama sebebi ile bir ceza ile karşılaşmayız.

Kısacası dün ARENA'da güzel şeyler vardı...Mücadele eden ve kazanmaya odaklanmış bir takım, ARENA'yı gerçek bir cehenneme çeviren dolu tribünler, agresif bir ambiyans...Devamını dilemekten başka bir şey yapılmaz şu aşamada...


Erinç Atilla

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN