16 Ekim 2012 Salı

50 TL Bilet !?

Karar yönetimimizin kararıdır, bir yerden sonra saygı göstermekten başka elden birşey gelmez. Fakat üzerinde çok konuşulacak bir konu olarak görmüyorum ben bu durumu, zira Çağlar benden önce çok güzel yazmış.

Tribün kültürümüzden dem vuruyoruz yeri gelince...Ve bu tribünün içinden çıkanların, bizlerden olanların yönetimde olduğu söylemi vardı 30 Mayıs'ı 1 Haziran'a bağlayan saatlerde. Ben kendi taraftarımıza 10 TL, deplasman taraftarına 50 TL bilet fiyatı belirlenmesi gibi Kasımpaşa'nın, Banvit'in, Anadolu Efes'in yaptığı bir uygulamanın altına imza atmış olmamızdan dolayı bir taraftar olarak üzüntü duyuyorum...Bugüne kadar hangi iki takımın maçında bu uygulama yapılmışsa tepki göstermiştim (kimi zaman bizzat kendi başımıza da gelmedi mi bu durum), şu anda da aynı noktadayım...

ARENA'da yeşil ve kırmızı'dan başka renk görmek istemiyoruz, buna tahammülümüz yok, doğrudur...Fakat bunun uygulanma yöntemi de bu değildir, olmamalıdır...Biraz geniş çerçevede düşünüldüğünde çok farklı yerlere gelebilecek bir duruma davetiye çıkartılmıştır...

Kısacası, onaylamadığım bir uygulama.

Erinç Atilla

0 yorum / sen de yaz !:

ÜST TARAFA DÖN